گوشی

ساخت وبلاگ

 

شرکت ال جی یک شرکت پیشرو در زمینه تکنولوژی است که با پیشرفتی که در زممینه تکنولوژی در سال های اخیر داشته ممی شود گفت که در بازار تکنولوژی حرفی برای گفتن دارد. این شرکت کره ای با صادر کردن محصولات متنوع و با کیفیت خود در بازار ایران نیز توانسته طرفداران ایرانی زیادی را نیز به خود اختصاص دهد. ما در این مطلب قصد داریم شما را با جدید ترین مانیتور های ال جی آشنا کنیم پس در ادامه با ما همراه باشید... .

مانیتور ال جی مدل ۳۱MU97

 

 

مانیتوری ۳۱MU97 شرکت ال‌ جی درواقع یک مانیتور حرفه‌ای برای نمایش تصاویر با رزولوشن بالا است. این مانیتور می‌تواند برای کاربرانی که می‌خواهند با کامپیوتر خود به ویرایش تصاویر و ویدئو بپردازند، گزینه‌ای مناسب باشد. این محصول یک مانیتور ۴K است که از رزولوشن ۲۱۶۰ × ۴۰۹۶ پیکسل بهره می‌برد. به کمک این مقدار از رزولوشن می‌توان تصاویر را با جزئیات بسیار بالا مشاهده کرد که برای طراحان و فیلم‌سازان بسیار مناسب است. نوع پنل ارائه شده روی این مانیتور از نوع IPS بوده که به کمک آن می‌توان تصاویر را با رنگ‌های واقعی‌شان مشاهده کرد.

مانیتور ۳۱MU97 از فضای رنگی Adobe RGB با مقدار بیش از ۹۹.۵ درصد بهره می‌برد که به یاری آن یکسان بودن رنگ آن‌چه در طبیعت دیده می‌شود، با آن‌چه که در مانیتور نمایش داده می‌شود، تضمین خواهد شد. این موضوع برای عکاس‌ها و ادیتورها بسیار با اهمیت خواهد بود. به راحتی می‌توان از این مانیتور به دو صورت افقی و عمودی بهره برد. این قابلیت برای کاربرانی‌که برایشان ارتفاع تصویر از میزان عرض تصویر مهم‌تر است، می‌تواند کاربردی باشد.

شرکت ال جی ۲ پورت HDMI، پورت‌های MiniDP و Display ports برای اتصال این محصول به کامپیوتر در نظر گرفته است. همچنین چهار پورت USB3.0 برای این محصول در نظر گرفته شده است که می‌تواند برای اتصال تجهیزاتی مانند هارد اکسترنال، ماوس و کیبورد مناسب باشند. همچنین این مانیتور حرفه‌ای به دو اسپیکر با توان خروجی ۵ وات تجهیز شده است.

 

 مانیتور ال جی مدل ۳۴UC79G-B

 مانیتور ۳۴UC79G-B از سری مانیتو‌رهای گیمینگ شرکت ال‌ جی است که با اندازه ۳۴ اینچی و خمیده خود فضای گسترده‌ای را برای نمایش تصاویر در اختیار قرار می دهد. مانیتور خمیدگی ملایمی دارد و از طراحی ساده و بسیار زیبایی برخوردار است. ترکیب رنگ قرمز و مشکی این مانیتور با سلیقه گیمرها همخوانی بسیار خوبی دارد و به یاری حاشیه نسبتا کم مانیتور، امکان قرار دادن دو یا چند مانیتور در کنار هم فراهم است. به لطف بهره‌گیری از پنل IPS در این مانیتور تصاویر با رنگ‌های واقعی‌شان نمایش داده می‌شوند.

زاویه دید مانیتور برابر با ۱۷۸ درجه است. این نمایشگر از نسبت تصویر ۲۱ به ۹ بهره می‌برد و رزولوشن آن برابر ۲۵۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است. قابلیت کاهش Motion Blur به یک میلی ثانیه و نرخ تازه سازی تصویر ۱۴۴Hz (اولین مانیتور در جهان با این نرخ تازه‌سازی) در کنار تکنولوژی FreeSync شرکت AMD که باعث هماهنگی بین کارت گرافیک و مانیتور می‌شود سبب می‌شود تصاویر به روانی به نمایش درآیند و در بازی محوی، بریدگی یا لگ به وجود نیاید. با قابلیت Black Stabilizer جزئیات صحنه‌های تاریک به خوبی نشان داده می‌شوند که برای گیمر ها امری مهم به شمار می‌آید.

پایه این مانیتور قابلیت تنظیم ارتفاع و درجه دارد و می‌توان آن را جدا کرده و به دیوار نصب کرد. این مانیتور از دو پورت HDMI،‌ یک پورت Display Port و سه پورت USB 3.0 برخوردار است. اگرچه بلندگوی داخلی تعبیه نشده است ولی خروجی هدفون و صدا پیش‌بینی شده است. در مجموع با قابلیت‌هایی که ال‌ جی برای این مانیتور در نظر گرفته، می‌تواند بهترین انتخاب برای گیمرها باشد.

مانیتور ال جی مدل ۲۹UM69G-B

 

 

ال‌ جی در  مانیتور ۲۹UM69G از یک پنل ۲۹ اینچی IPS در این مانیتور استفاده کرده است که بسیار مناسب به نظر می‌رسد است. بدنه از رنگ‌های مشکی و قرمز ساخته شده و حاشیه اندک مانیتور، امکان استفاده چند مانیتور در کنار هم را فراهم می‌کند. نسبت تصویر ۲۱ به ۹ بوده و رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، تراکم پیکسلی مناسبی را به‌وجود آورده است. نرخ تازه سازی تصویر ۷۵Hz و سرعت پاسخگویی ۵ میلی ثانیه، اگرچه می‌توانست بهتر باشد ولی فراموش نکنیم که با رده قیمتی این مانیتور با عملکرد بسیار مناسبی مواجه هستیم و نیاز اکثر کاربران را به خوبی برطرف می‌کند. البته تکنولوژی کاهش Motion Blur به یک میلی ثانیه، باعث می‌شود محوی و لگ کاهش یابد و برای کاربر کمبود موارد ذکر شده خیلی محسوس نباشد. تثبیت کننده رنگ مشکی نیز نمایش جزئیات بیشتر در صحنه‌های تاریک را فراهم ‌می‌کند.

پایه مانیتور قابلیت تنظیم زاویه دارد ولی از ویژگی تنظیم ارتفاع بی‌بهره است که یکی از نقاط ضعف این مانیتور است. پایه جدا شدنی است و می‌شود آن را به دیوار متصل کرد. یک پورت HDMI، یک پورت Display Port، یک پورت USB Type-c در کنار خروجی هدفون اتصالات این مانیتور هستند. در نهایت مانیتور ۲۹UM69G-B از امکانات خوبی برخوردار است و با توجه به رده قیمتی آن می‌توان از برخی نقاط ضعفش چشم پوشی کرد. پس اگر نیاز به یک مانیتور عریض با کیفیت برای کار خود دارید، در خرید مانیتور ۲۹UM69G-B ال‌ جی شک نکنید.

مانیتور ال جی مدل ۲۰MP38HB

 

 

این مانیتور ال‌ جی با اندازه تصویر ۱۹.۵ اینچ تصاویری عریض را به نمایش می‌گذارد. کیفیت تصویر این مانیتور در رزولوشن ۹۰۰ × ۱۴۴۰ و نسبت تصویر در آن ۱۶:۹ است. این مقدار برای مانیتوری برای این سایز، مقداری مناسب است. برخورداری از پنل IPS از نقاط قوت این مانیتور به شمار می‌آید و زاویه‌ی دید گسترده‌ای را در اختیارتان قرار می‌دهد.

برای انتقال تصویر به مانیتور، یک پورت‌ VGA‌ و یک درگاه‌ HDMI‌ در قسمت پشتی مانیتور قرار داده‌ شده‌است. این پورت تقریبا در تمام کامپیوترها یافت می‌شود و به‌عنوان یک حداقل رعایت شده ‌است. حاشیه‌های این محصول در مقایسه با رقبای خود بیشتر است که موجب شده تا ظاهر این دستگاه معمولی به نظر برسد. رضایت بالای مشتریان از خرید این مانیتور می‌تواند دلیلی بر کیفیت ساخت بالای این نمایشگر باشد.

مانیتور ال جی مدل ۲۰MK400AB

 

در نهایت اگر بودجه‌ی بسیار کمی دارید مانیتور ۲۰MK400AB شرکت ال‌ جی گزینه‌ای بسیار مناسب است. مانیتوری که با قیمتی بسیار مناسب ظاهر و کیفیت مناسبی دارد. این مانیتور با اندازه ۲۰ اینچی صفحه نمایش خود، کیفیت تصویر ۷۶۸ × ۱۳۶۶ پیکسل را به شما ارائه می‌دهد. این محصول از ظاهری ساده و زیبا برخودار است که مناسب برای محیط‌های اداری می‌باشد.

پنل استفاده شده در این محصول از نوع TN است که با توجه به قیمت این مانیتور امری طبیعی است. تنها پورتی که برای انتقال تصویر به مانیتور در نظر گرفته شده است پورت VGA است. یکی از نقاط ضعف این محصول این است که امکان تنظیم دید عمودی وجود ندارد.

در صورتی که قصد خرید مانیتور ال جی را دارید می توانید همین حالا کلیک کنید.

 

 

 

 

گوشی...
ما را در سایت گوشی دنبال می کنید

برچسب : خرید مانیتور ال جی, قیمت مانیتور ال جی, بررسی مانیتور ال جی, مشخصات مانیتور ال جی, مانیتور LG, نویسنده : mahsaasadi mahsaasadi بازدید : 194 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1400 ساعت: 18:24

 

 

تنها برندی که گوشی های آن تنوع زیادی ندارد گوشی های ایسوس است. چرا که سیاست این کمپانی بر این است که تمام تمرکزش را بر روی کیفیت گوشی بگذارد و به کمیت بی توجه باشد، بنابراین گوشی های ایسوس جزو باکیفیت ترین گوشی های بازار محسوب می شوند که  در ادامه با بهترین آن ها آشنا خواهید شد.

گوشی ایسوس مدل ZenFone AR

 

ایسوس زنفون AR یک دستگاه جالب است، البته جالبی این دستگاه به مشخصات سخت افزاری آن ارتباطی ندارد. این گوشی هوشمند در واقع ترکیبی از سیتم عامل تانگو و پلتفرم Daydream گوگل است. گوشی هوشمند ایسوس زنفون AR دارای سنسور های مختلفی است و برای علاقه مندان به تکنولوژی واقعیت مجازی، بهترین گزینه برای خرید است.

مشخصات این گوشی هوشمند شامل پردازنده اسنپدراگون 821، رم انتخابی 6 یا 8 گیگابایتی و صفحه نمایش 5.7 اینچی QHD Super AMOLED  با گوریلا کلس 4 است. این گوشی هوشمند با سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو عرضه شد و اکنون قرار است که آپدیت اندروید 7.0 نوقا برای سیستم عامل ترکیبی آن منتشر شود.

 

گوشی ایسوس مدل ZenFone 3 Zoom

 

گوشی هوشمند زنفون 3 زوم یکی از بهترین گوشی های هوشمند ایسوس است که تاکنون عرضه شده است. این دستگاه در واقع آخرین بهبود یافته خط تولد زنفون 3 بوده که به دوربین فوق العاده باکیفیتی مجهز است. ایده وجود کیت زوم اپتیکال برای این گوشی هوشمند بسیار جالب بود.

هر سنسور آن 12 مگاپیکسل با 1.4 میکرون پیکسل است و در کنار لنز دیافراگم f/1.7 عملکرد جادویی را خواهد داشت، دوربین این دستگاه در شرایط نور کم عملکرد فوق العاده ای را دارد. گوشی هوشمند زنفون 3 به پردازنده اسنپدراگون 625 و صفحه نمایش 1080p مجهز است.

گوشی ایسوس مدل ASUS ZenFone 3
 

 

مانند هر گوشی هوشمند دیگری گوشی ایسوس زنفون 3 از جنس پلاستیک به فلز تغییر داده شد. در اواسط سال 2016 میلادی سه مدل از گوشی هوشمند ایسوس زنفون 3 معرفی شد.

این دستگاه به صفحه نمایش 5.5 اینچی 1080p IPS مجهز است و قدرت آن توسط پردازنده اسنپدراگون 625 تامین می شود. نسخه ای از این دستگاه به رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی و نسخه دیگر آن به رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی مجهز است. تمام نسخه های ایسوس زنفون 3 دوربین 16 مگاپیکسل با تثبیت کننده اپتیکال است.

ایسوس زنفون 3 دیلوکس – ASUS ZenFone 3 Deluxe

 

این گوشی هوشمند نسخه قوی تر و بزرگ زنفون 3 است. ایسوس زنفون 3 دیلوکس به صفحه نمایش 5.7 اینچی 1080p IPS، پردازنده اسنپدراگون 820 و رم 6 گیگابایتی مجهز است. دوربین اصلی این دستگاه 23 مگاپیکسل بوده که کیفیت بی نظیری را ارائه می دهد. باتری زنفون 3 دیلوکس 3000 میلی آمپر است که انرژی گوشی را به خوبی تامین می کند. گوشی هوشمند ایسوس زنفون 3 دیلوکس به اندروید 6.0.1 مارشمالو مجهز است.

ایسوس زنفون 3 اولترا – ASUS ZenFone 3 Ultra

 

زنفون 3 اولترا یکی از بهترین گوشی های هوشمند ایسوس است که تاکنون معرفی شده است. این دستگاه داریا صفحه نمایش 6.8 اینچی با وضوح 1080p بوده و پردازنده اسنپدراگون 652 قدرت پردازشی خوبی را ارائه می دهد. دو گزینه برای انتخاب رم وجود دارد که شامل 3 و 4 گیگابایتی، لازم به ذکر است که حافظه داخلی این دستگاه بین 32 و 128 گیگابایت است.

ظرفیت باتری این دستگاه 4600 میلی آمپر بوده و به تکنولوژی شارژ سریع 3.0 مجهز است، باتوجه به شواهد موجود 0 تا 60 درصد این باتری در مدت زمان 45 دقیقه شارژ می شود. دوربین اصلی زنفون 3 اولترا 23 مگاپیکسل است که همان سنسور موجود در زنفون دیلوکس است.

 

گوشی ایسوس مدل ZenFone Zoom

 

گوشی هوشمند زنفون زوم ایسوس برای عکاسی طراحی شده است که توانایی ثبت تصاویر خیره کننده ای را دارد. لازم به ذکر است که زوم اپتیکال سنسور این دستگاه تا 3 برابر عمل می کند. جنس این دستگاه از فلز بوده و رابط کاربری Zen UI کار کردن با آن را جذاب تر کرده است.

گوشی ایسوس مدل  ZenFone 2

 

اگر به یاد داشته باشید گوشی هوشمند ایسوس زنفون 2 در نمایشگاه CES 2017 به صورت رسمی معرفی شد که اولین دستگاه مجهز به رم 4 گیگابایتی اندرویدی به شمار می آمد. بالاترین مدل این دستگاه دارای رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی بود که با قیمت 300 دلار روانه بازار شد. همچنین نسخه 2 گیگابایتی این دستگاه وجود داشت به قیمت آن 199 دلار بود.

 

کلام آخر

همان طور که مشاهده کردید گوشی ایسوس دارای مدل های متنوعی است که ما در این مطلب به بهترین ها و پرفروش ترین های آن اشاره کردیم. در صورتی که تصمیم به خریدی به صرفه و در عین حال با کیفیت دارید، می توانید روی برند ایسوس حساب کنید. از این که تا پایان این مطلب با ما همراه بودید از شما کمال تشکر را داریم. برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.

 

 

 

 

گوشی...
ما را در سایت گوشی دنبال می کنید

برچسب : خرید گوشی ایسوس, قیمت گوشی ایسوس, گوشی Asus, بهترین گوشی ایسوس, مشخصات گوشی ایسوس, نویسنده : mahsaasadi mahsaasadi بازدید : 210 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1400 ساعت: 13:26

لپ تاپ های MSI

شرکت MSI جزو برند های معروف تایوانی است که به طراحی و تولید انواع لپ تاپ و کامپیوتر و همچنین انواع سخت افزار های مربوط به کامپیوتر می پردازد و به تازگی محصولات محبوبی را به بازار عرضه کرده است. این برند تا کنون توانسته جزو برترین تولید کنندگان لپ تاپ و کامپیوتر باشد، بنابراین از نظر برند بودن، کمپانی قَدَری به حساب می آید. در ادامه قصد داریم به بررسی بهترین لپ تاپ ها ام اس آی بپردازیم، بنابراین خوشحال می شویم اگر تا پایان این مطلب با ما همراه باشید... .

گوشی...
ما را در سایت گوشی دنبال می کنید

برچسب : بررسی لپ تاپ های MSI, خرید لپ تاپ ام اس آی, قیمت لپ تاپ ام اس آی, بهترین لپ تاپ ام اس آی, نویسنده : mahsaasadi mahsaasadi بازدید : 395 تاريخ : سه شنبه 18 خرداد 1400 ساعت: 14:04

مشخصات بهترین لپ تاپ های لنوو

 

افرادی که قصد خرید لپ تاپ دارند، در اکثر مواقع با سوالات زیادی رو به رو می شوند که این باعث سردرگم شدن آن ها در انتخاب لپ تاپ می شود؛ دلیل چنین تردیدی این است که لپ تاپ ها هر روز در حال بروز شدن هستند که وجود این تنوع ها از لحاظ ابعاد، کیفیت، رنگ، ساختار و... تصمیم گیری در انتخاب یک لپ  تاپ را دشوار کرده است. اما برای بر طرف شدن این مشکل ابتدا باید خواسته و توقع خود از یک لپ تاپ را مشخص کند و برای این کار ابتدا باید به سوالاتی پاسخ دهد که در قسمت زیر به نمونه ای از آن ها اشاره کرده ایم:

گوشی...
ما را در سایت گوشی دنبال می کنید

برچسب : خرید لپ تاپ لنوو, قیمت لپ تاپ لنوو, مشخصات لپ تاپ لنوو, بررسی لپ تاپ لنوو, بهترین لپ تاپ های لنوو, لپ تاپ Lenovo, نویسنده : mahsaasadi mahsaasadi بازدید : 328 تاريخ : سه شنبه 18 خرداد 1400 ساعت: 14:07

ساعت هوشمند LG

 

با ورود ساعت های هوشمند در دنیای دیجیتال خیلی ها به این سبک از ساعت عادت کردند و بسیاری دیگر هستند که در آستانه تهیه یک ساعت هوشمند مناسب با نیاز ها و سلایقشان هستند. ما امروز اینجا هستیم که شما را با ساعت های هوشمند ال جی LG آشنا کنیم تا بتوانید با ساعت های برنذ ال جی بیشتر آشنا شوید.

گوشی...
ما را در سایت گوشی دنبال می کنید

برچسب : ساعت هوشمند ال جی, ساعت LG, خرید ساعت ال جی, قیمت ساعت ال جی,مشخصات ساعت LG, بهترین ساعت های ال جی, نویسنده : mahsaasadi mahsaasadi بازدید : 241 تاريخ : سه شنبه 18 خرداد 1400 ساعت: 14:08

ساعت سامسونگ گلسی

 

ساعت های هوشمند سامسونگ می تواند انتخاب های مناسبی برای علاقه مندان و دوست داران ساعت های اندرویدی باشد چراکه با المان های به خصوصی که در ساعت های این برند به کار برده شده می تواند نظر هر کاربری را جلب کند و رقیب خوبی برای اپل محسوب شود. که در ادامه قصد داریم شما را با نمونه ای از بهترین های ساعت گلکسی سامسونگ آشنا کنیم پس با ما همراه باشید... .

گوشی...
ما را در سایت گوشی دنبال می کنید

برچسب : خرید ساعت سامسونگ, قیمت ساعت سامسونگ, ساعت هوشمند سامسونگ, ساعت Samsung Galaxy, بهترین ساعت سامسونگ, نویسنده : mahsaasadi mahsaasadi بازدید : 192 تاريخ : سه شنبه 18 خرداد 1400 ساعت: 14:09

گوشی شیائومی

یکی از برند هایی که امروزه پر سر و صدا بوده و نام آن خیلی سریع بر روی زبان ها آمده است برند شیائومی می باشد. این برند با ارائه گوشی هایی با کیفیت و بسیار به صرفه تبدیل به یکی از رقیب های سر سخت سامسونگ و آیفون شده و هدف آن رسیدن به رتبه اول جهانی است که تا امروز تا حدودی موفق شده است...

گوشی...
ما را در سایت گوشی دنبال می کنید

برچسب : گوشی شیائومی, بررسی گوشی شیائومی, خرید گوشی شیائومی, قیمت گوشی شیائومی, نویسنده : mahsaasadi mahsaasadi بازدید : 211 تاريخ : سه شنبه 18 خرداد 1400 ساعت: 14:10